Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Wang, Sally"'
Smart contracts are susceptible to critical vulnerabilities. Hybrid dynamic analyses, such as concolic execution assisted fuzzing and foundation model assisted fuzzing, have emerged as highly effective testing techniques for smart contract bug detect
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.04597
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Sally Junsong
Publikováno v:
Journal of Money Laundering Control, 2020, Vol. 24, Issue 3, pp. 596-606.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JMLC-08-2020-0095
Autor:
Wang, Sally Junsong
Publikováno v:
Journal of Money Laundering Control, 2020, Vol. 24, Issue 2, pp. 246-256.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JMLC-08-2020-0091
Autor:
Nwodim, Ogechi, Karsalia, Ritesh, Heslin, Mark E., Lieberman, Allyson E., Wang, Sally Zehui, Kalanuria, Atul A., Elser, Holly C., Driessen, Bernd, Caruso, Christopher, Anesi, George L.
Publikováno v:
Journal of the American College of Emergency Physicians Open; Jun2024, Vol. 5 Issue 3, p1-4, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Forests; Volume 14; Issue 7; Pages: 1375
Several studies have demonstrated the positive impact of wild pedagogies on the well-being and learning of primary learners. However, wild pedagogies in higher education remain relatively obscure. This study assesses whether wild pedagogies affect th