Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Wang, Naibo"'
Federated Class Incremental Learning (FCIL) is a critical yet largely underexplored issue that deals with the dynamic incorporation of new classes within federated learning (FL). Existing methods often employ generative adversarial networks (GANs) to
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.17457
Traditional federated learning mainly focuses on parallel settings (PFL), which can suffer significant communication and computation costs. In contrast, one-shot and sequential federated learning (SFL) have emerged as innovative paradigms to alleviat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.12130
The emerging availability of trained machine learning models has put forward the novel concept of Machine Learning Model Market in which one can harness the collective intelligence of multiple well-trained models to improve the performance of the res
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.11751
Predicting user churn and taking personalized measures to retain users is a set of common and effective practices for online game operators. However, different from the traditional user churn relevant researches that can involve demographic, economic
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.02224
Web services are widely used in many areas via callable APIs, however, data are not always available in this way. We always need to get some data from web pages whose structure is not in order. Many developers use web data extraction methods to gener
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.07786
Federated learning has been a hot research topic in enabling the collaborative training of machine learning models among different organizations under the privacy restrictions. As researchers try to support more machine learning models with different
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.09693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.