Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Wang, Jingheng"'
Many statistics of roots of random polynomials have been studied in the literature, but not much is known on the concentration aspect. In this note we present a systematic study of this question, aiming towards nearly optimal bounds to some extent. O
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.08773
Autor:
Wang, Bin1 (AUTHOR) wangbin@mails.qust.edu.cn, Wang, Jingheng2 (AUTHOR) wang.14053@osu.edu, Wang, Xiaoyuan1 (AUTHOR) chenlongfei@mails.qust.edu.cn, Chen, Longfei1 (AUTHOR) jiaochenyang@mails.qust.edu.cn, Jiao, Chenyang1 (AUTHOR) zhanghan@mails.qust.edu.cn, Zhang, Han1 (AUTHOR) yiliu@mails.qust.edu.cn, Liu, Yi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sensors (14248220). Dec2024, Vol. 24 Issue 23, p7529. 24p.
Autor:
Wang, Bin1 (AUTHOR) wangbin@mails.qust.edu.cn, Wang, Jingheng2 (AUTHOR) wang.14053@osu.edu, Wang, Xiaoyuan1 (AUTHOR) chenlongfei@mails.qust.edu.cn, Chen, Longfei1 (AUTHOR) zhanghan@mails.qust.edu.cn, Zhang, Han1 (AUTHOR) jiaochenyang@mails.qust.edu.cn, Jiao, Chenyang1 (AUTHOR) wanggang@mails.qust.edu.cn, Wang, Gang1 (AUTHOR) fengkai@mails.qust.edu.cn, Feng, Kai1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sensors (14248220). Jul2024, Vol. 24 Issue 13, p4392. 21p.
Publikováno v:
In Ocean Engineering 1 July 2024 303
Publikováno v:
In Journal of Cleaner Production 1 January 2024 434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour April 2019 62:175-191