Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Wang, I Ta"'
Autor:
Wang, Yu Guo, Wang, I Ta
Publikováno v:
Education + Training, 2024, Vol. 66, Issue 1, pp. 35-53.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-05-2023-0171
Publikováno v:
Harmonia: Journal of Arts Research and Education, Vol 23, Iss 2, Pp 223-234 (2023)
Although the Flow experience has been researched extensively in music education, there is limited investigation into exploring the link between the Suzuki piano method and Csikszentmihalyi’s flow theory. To address this gap, a quasi-experimental st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf5ac7b8692e45819c2805be99f2464d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, I-Ta, Liu, Ting-Ran, Liu, Yu-Ling, Chen, Cheng-Yu, Chang, Chen, Cheng, Chien-Tai, Wen, Cheng-Yen
Publikováno v:
In Materials Science & Engineering B July 2022 281
Autor:
Wang, I-Ta, Chou, Ta-Lei, Hsu, Chih-En, Lei, Zhujialei, Wang, Li-Min, Lin, Ping-Hui, Luo, Chih-Wei, Chen, Chun-Wei, Kuo, Chia-Nung, Lue, Chin Shan, Chen, Cheng-Hsuan, Hsueh, Hung-Chung, Chu, Ming-Wen
Publikováno v:
Nature Communications; 10/29/2024, Vol. 15 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nhat Quyen, Nguyen, Tzeng, Wen-Yen, Hsu, Chih-En, Lin, I-An, Chen, Wan-Hsin, Jia, Hao-Hsiang, Wang, Sheng-Chiao, Liu, Cheng-En, Chen, Yu-Sheng, Chen, Wei-Liang, Chou, Ta-Lei, Wang, I-Ta, Kuo, Chia-Nung, Lin, Chun-Liang, Wu, Chien-Te, Lin, Ping-Hui, Weng, Shih-Chang, Cheng, Cheng-Maw, Kuo, Chang-Yang, Tu, Chien-Ming
Publikováno v:
Nature Communications; 3/16/2024, Vol. 15 Issue 1, p1-9, 9p
Autor:
Wang I Ta, Kwan Yie Wong
Publikováno v:
MIER Journal of Educational Studies Trends & Practices. :1-14
The purpose of this research was to investigate the use of body movements as a teaching tool in the Malaysian primary school's children group singing lessons. This study used a qualitative methodology. Semi-structured interviews were conducted with s
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.