Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Wang, Catherine Y."'
Autor:
Ruan, Sherry, Nie, Allen, Steenbergen, William, He, Jiayu, Zhang, JQ, Guo, Meng, Liu, Yao, Nguyen, Kyle Dang, Wang, Catherine Y, Ying, Rui, Landay, James A, Brunskill, Emma
Resource limitations make it hard to provide all students with one of the most effective educational interventions: personalized instruction. Reinforcement learning could be a key tool to reduce the development cost and improve the effectiveness of i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.04933
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wang, Catherine Y. *, *, Grupke, Stephen L. *, Roberts, Jill §, ‖, Lee, Jessica †, Fraser, Justin F. *, †, ‡, §, *
Publikováno v:
In Journal of Stroke and Cerebrovascular Diseases March 2018 27(3):793-800
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fard, Ali, Wang, Catherine Y., Takuma, Shin, Skopicki, Hal A., Pinsky, David J., Di Tullio, Marco R., Homma, Shunichi
Publikováno v:
In Journal of the American Society of Echocardiography June 2000 13(6):582-587
Autor:
Okuyama, Naoki, Wang, Catherine Y, Rose, Eric A, Rodgers, Kathleen E, Pines, Eli, diZerega, Gere S, Oz, Mehmet C *
Publikováno v:
In The Annals of Thoracic Surgery 1999 68(3):913-918
Autor:
Maruyama, Shoichi, Cantu, Edward, III, DeMartino, Cesare, Wang, Catherine Y., Chen, Jonathan, Al-Mohanna, Futwan, Nakeeb, Shaheen M., D'Agati, Vivette, Pernis, Benvenuto, Galili, Uri, Godman, Gabriel, Stern, David M., Andres, Giuseppe
Publikováno v:
In The American Journal of Pathology 1999 155(5):1635-1649
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.