Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Wan, Jonathan C M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vincent Byrne, Matthew Henry, Ashcroft, James, Alexander, Laith, Wan, Jonathan C. M., Harvey, Anna
Publikováno v:
Emergency Medicine Journal (EMJ); Oct2022, Vol. 39 Issue 10, p1-16, 16p
Autor:
Byrne, Matthew H. V., Ashcroft, James, Alexander, Laith, Wan, Jonathan C. M., Arora, Anmol, Brown, Megan E. L., Harvey, Anna, Clelland, Andrew, Schindler, Nicholas, Brassett, Cecilia, Allan, Rachel, Burford, Bryan, Vance, Gillian, Raj, Vigneshwar, Bandyopadhyay, Soham, Dominic, Catherine, Hayes, Siena, Dawidziuk, Aleksander, Kinder, Florence, Sravanam, Sanskrithi, Kawka, Michal, Vaughan, Adam, Devine, Oliver P., Asif, Aqua, Mogg, Jasper
Background: The coronavirus disease 2019 pandemic has led to global disruption of healthcare. Many students volunteered to provide clinical support. Volunteering to work in a clinical capacity was a unique medical education opportunity; however, it i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eae9313a995bba92c81a0cc0f508393c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.