Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Walz, Nicolay Chertkoff"'
Publikováno v:
Education and Training in Mental Retardation and Developmental Disabilities, 1998 Sep 01. 33(3), 273-279.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23879097
Autor:
Walz, Nicolay Chertkoff1,2 (AUTHOR), Yeates, Keith Owen3 (AUTHOR), Taylor, H. Gerry4 (AUTHOR), Stancin, Terry5 (AUTHOR), Wade, Shari L.2,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Neuropsychology. Sep2012, Vol. 6 Issue 2, p143-160. 18p.
Autor:
Walz, Nicolay Chertkoff1,2 nicolay.walz@cchmc.org
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. May2007, Vol. 37 Issue 5, p940-947. 8p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karunanayaka, Prasanna R., Holland, Scott K., Yuan, Weihong, Altaye, Mekibib, Jones, Blaise V., Michaud, Linda J., Walz, Nicolay Chertkoff, Wade, Shari L.
The present study examined whether functional MRI (fMRI) can identify changes in the neural substrates of language in young children following traumatic brain injury (TBI). Eight children with TBI (F/M=3/5, age (Mean +/- SD)=7.98 +/- 1 years, range =
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::cf66f26b4f7a0e97f6ee1e7561f00cec
https://europepmc.org/articles/PMC4280792/
https://europepmc.org/articles/PMC4280792/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petranovich, Christine L, Walz, Nicolay Chertkoff, Staat, Mary Allen, Chiu, Chung-Yiu Peter, Wade, Shari L
Publikováno v:
Applied Neuropsychology: Child; May 23, 2016, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.