Zobrazeno 1 - 10
of 771
pro vyhledávání: '"Walton, P E"'
Autor:
Lorie A. Kloda
Publikováno v:
Evidence Based Library and Information Practice, Vol 1, Iss 3, Pp 63-66 (2006)
Objective – To determine barriers or problems and possible solutions related to elearning, and to determine the effectiveness of e‐learning among health professionals and students. Design – Systematic review of qualitative literature, in additi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e8fb0ee909a4b7b9a5f75596e6b19f3
Autor:
Qian, Tianchen, Walton, Ashley E., Collins, Linda M., Klasnja, Predrag, Lanza, Stephanie T., Nahum-Shani, Inbal, Rabbi, Mashifiqui, Russell, Michael A., Walton, Maureen A., Yoo, Hyesun, Murphy, Susan A.
Just-in-time adaptive interventions (JITAIs) are time-varying adaptive interventions that use frequent opportunities for the intervention to be adapted--weekly, daily, or even many times a day. The micro-randomized trial (MRT) has emerged for use in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.03544
Autor:
Walton, Ashley E., Collins, Linda M., Klasnja, Predrag, Nahum-Shani, Inbal, Rabbi, Mashfiqui, Walton, Maureen A., Murphy, Susan A.
Just-in-time adaptive interventions (JITAIs) are time-varying adaptive interventions that use frequent opportunities for the intervention to be adapted such as weekly, daily, or even many times a day. This high intensity of adaptation is facilitated
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.05880
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.