Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Walters, Sharon"'
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2021 Jun 01. 56(2), 225-239.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27077961
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The proposed multiple baseline design study will investigate the impact of a Task Analysis smart phone application, which utilized video and audio prompting, with four young adults with intellectual disabilities (ID) on the completion of common work-
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c769b7b581db5ce11bc2b8040359dbe5
Autor:
Chow, Jason C.1 (AUTHOR) jcchow@vcu.edu, Walters, Sharon2 (AUTHOR), Hollo, Alexandra3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children. Mar/Apr2020, Vol. 52 Issue 4, p222-230. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Inclusive Postsecondary Education, Vol 3, Iss 1 (2021)
Individuals with intellectual disability (ID) often experience a combination of both intellectual and adaptive functioning deficits which negatively impact their ability to obtain and maintain competitive employment. Fortunately, research has shown t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.