Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Walter, Ute"'
Publikováno v:
In International Journal of Gastronomy and Food Science December 2024 38
Autor:
Östergren, Daniel1 (AUTHOR) daniel.ostergren@oru.se, Walter, Ute1 (AUTHOR), Gustavsson, Bernt2 (AUTHOR), Jonsson, Inger M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Challenges (20781547). Dec2023, Vol. 14 Issue 4, p41. 20p.
Autor:
Walter, Ute
It is essential for service companies to understand how their customer service experiences are formed. This is especially important since service experiences are highly subjective and involve customers cognitively, emotionally and behaviorally. Altho
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:oru:diva-14826
Publikováno v:
In International Journal of Gastronomy and Food Science December 2020 22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walter, Ute, Strobl, Dominik
Publikováno v:
MedR Medizinrecht; Oct2023, Vol. 41 Issue 10, p793-800, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walter, Ute, Strobl, Dominik
Publikováno v:
MedR Medizinrecht; Sep2023, Vol. 41 Issue 9, p711-719, 9p
Autor:
Walter, Ute, Edvardsson, Bo
Publikováno v:
International Journal of Quality and Service Sciences, 2012, Vol. 4, Issue 2, pp. 104-119.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/17566691211232864
Publikováno v:
Research in Hospitality Management; Jun2023, Vol. 13 Issue 1, p11-21, 11p