Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Walshe, R. Calen"'
Autor:
Walshe, R. Calen, Geisler, Wilson S.
Publikováno v:
In Current Biology 10 January 2022 32(1):26-36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walshe, R. Calen, Nuthmann, Antje
Publikováno v:
Computational Brain & Behavior; Dec2021, Vol. 4 Issue 4, p463-484, 22p
Autor:
Barnes, Jordan I., McColeman, Caitlyn, Stepanova, Ekaterina, Blair, Mark R., Walshe, R. Calen
Publikováno v:
Barnes, Jordan I.; McColeman, Caitlyn; Stepanova, Ekaterina; Blair, Mark R.; & Walshe, R. Calen. (2014). RLAttn: An actor-critic model of eye movements during category learning. Proceedings of the Cognitive Science Society, 36(36). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7mn7j995
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::a5566b49dcf39e1b749d5023cf724a26
http://www.escholarship.org/uc/item/7mn7j995
http://www.escholarship.org/uc/item/7mn7j995
Autor:
Walshe, R. Calen, Nuthmann, Antie
Publikováno v:
Walshe, R. Calen; & Nuthmann, Antie. (2013). Programming of saccades to double-step targets in scene viewing: A test of assumptions present in the CRISP model. Proceedings of the Cognitive Science Society, 35(35). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5b95s04c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::1a113323d97013ed18ba6a1614aa65a5
http://www.escholarship.org/uc/item/5b95s04c
http://www.escholarship.org/uc/item/5b95s04c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.