Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Walkowiak, Hanna"'
Autor:
Głowacka, Paulina, Kowalska, Klaudia, Walkowiak, Hanna, Janczarczyk, Małgorzata, Klichowski, Michał
Publikováno v:
Podstawy Edukacji / Fundamentals of Education. (8):155-171
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=497642
Autor:
Głowacka, Paulina, Walkowiak, Hanna
Znaczenie nowych technologii w postrzeganiu tekstu czytanego na swoje merytoryczne i metodologiczne podstawy jak również odzwierciedlenie w najnowszych badaniach empirycznych. W tekście dokonano analizy wybranych badań, przeprowadzonych w ciągu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2133::7644e17b2fe83639560d77707d7dbb49
https://hdl.handle.net/10593/17574
https://hdl.handle.net/10593/17574
Autor:
Walkowiak, Hanna
The development of knowledge about the functioning of the human brain along with the rapid increase in the share of new technologies in today’s life have led to a more frequent use of modern technologies in the therapy of patients. EEG biofeedback
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2133::0614d7d6bbd881a796329a27c78e6bd6
https://hdl.handle.net/10593/14229
https://hdl.handle.net/10593/14229
Autor:
Klichowski, Michał, Janczarczyk, Małgorzata, Walkowiak, Hanna, Kowalska, Klaudia, Głowacka, Paulina
Transhumanism is a philosophy whose essence is to use technology to overcome biological limitations of the man and improve the human condition. This overcoming and improvement are understood as freeing the man from illnesses, ageing processes, and ac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2133::a8380887d6229440872e91817ca7a370
https://hdl.handle.net/10593/14779
https://hdl.handle.net/10593/14779
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.