Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Walker, X."'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 12, Pp 799-808 (2021)
Yassar Alamri,1,2 Xaviour Walker,3 Tim J Wilkinson1,2 1Department of Medicine, University of Otago, Christchurch, Canterbury, New Zealand; 2Medical Education Unit, University of Otago, Christchurch, Canterbury, New Zealand; 3Department of Medicine, U
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ca9a314efbb47c88b894643169803fe
Autor:
Mehta, P., Lemon, G., Hight, L., Allan, A., Li, C., Pandher, S.K., Brennan, J., Arumugam, A., Walker, X., Waters, Debra L.
Publikováno v:
In The Journal of nutrition, health and aging March 2021 25(3):382-391
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mehta, P, Lemon, G, Hight, L, Allan, A, Li, C, Pandher, SK, Brennan, J, Arumugam, A, Walker, X, Waters, DL
OBJECTIVE: This study aims to appraise and summarize consistent recommendations from clinical practice guidelines (CPGs) for identification and management of frailty to maintain and improve functional independence of elderly population. METHODS: A sy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::89c9a14183b41360ab75b8d38ef7c1de
https://hdl.handle.net/10453/146260
https://hdl.handle.net/10453/146260
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.