Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Walker, CT"'
Autor:
Walker, CT
Pedagogical content knowledge (PCK) is understood in contemporary literature as an essential component of the knowledge base required to deliver meaningful lessons and effective teaching. It is enacted through the blending of pedagogical and content
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a87781ba31f24f1d1d416dc05e621734
Publikováno v:
155 (2006): 1–3.
info:cnr-pdr/source/autori:Rinaldi R, Armigliato A, Santo AP, Vaggelli G, Walker CT, Bastin GF, Gauvin R/titolo:Modern developments and applications in microbeam analysis. Proceedings of the 9(th) Workshop of the European Microbeam Analysis Society (EMAS) and the 3(rd) Meeting of the International Union of Microbeam Analysis Societies (IUMAS), Florence, Italy, May/doi:/rivista:/anno:2006/pagina_da:1/pagina_a:3/intervallo_pagine:1–3/volume:155
info:cnr-pdr/source/autori:Rinaldi R, Armigliato A, Santo AP, Vaggelli G, Walker CT, Bastin GF, Gauvin R/titolo:Modern developments and applications in microbeam analysis. Proceedings of the 9(th) Workshop of the European Microbeam Analysis Society (EMAS) and the 3(rd) Meeting of the International Union of Microbeam Analysis Societies (IUMAS), Florence, Italy, May/doi:/rivista:/anno:2006/pagina_da:1/pagina_a:3/intervallo_pagine:1–3/volume:155
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::122010eb7384b60377fdcda9ced3b2d1
http://www.cnr.it/prodotto/i/35883
http://www.cnr.it/prodotto/i/35883
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.