Zobrazeno 1 - 10
of 504
pro vyhledávání: '"Walker, Adrian"'
Autor:
Walker, Adrian A
Doctor of Philosophy
Department of Curriculum and Instruction
M. Gail Shroyer
This study was designed to examine one component of impact within a High School Professional Development School (PDS) partnership. The purpose of this study
Department of Curriculum and Instruction
M. Gail Shroyer
This study was designed to examine one component of impact within a High School Professional Development School (PDS) partnership. The purpose of this study
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/18693
Autor:
Shi, Yitong, Joseph, Sudha, Saunders, Edward A., Sandala, Rebecca S., Walker, Adrian, Lindley, Trevor C., Dye, David
The mechanism of AgCl-induced stress corrosion cracking of Ti-6246 was examined at \SI{500}{\mega\pascal} and \SI{380}{\celsius} for \SI{24}{\hour} exposures. SEM and STEM-EDX examination of a FIB-sectioned blister and crack showed that metallic Ag w
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.13875
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shi, Yitong, Joseph, Sudha, Saunders, Edward A., Sandala, Rebecca S., Walker, Adrian, Lindley, Trevor C., Dye, David *
Publikováno v:
In Corrosion Science 15 July 2021 187
Autor:
Walker, Adrian
The problem of business-IT alignment is of widespread economic concern. As one way of addressing the problem, this paper describes an online system that functions as a kind of Wiki -- one that supports the collaborative writing and running of busines
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1103.0697
Autor:
Walker, Adrian Raymond1 (AUTHOR), Trollor, Julian Norman1 (AUTHOR) j.trollor@unsw.edu.au, Florio, Tony2 (AUTHOR), Srasuebkul, Preeyaporn1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/25/2022, Vol. 17 Issue 3, p1-22. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.