Zobrazeno 1 - 10
of 111
pro vyhledávání: '"Wales, Kylie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cameron, Lisa J.1 (AUTHOR), Wales, Kylie2 (AUTHOR), Casey, Angela3 (AUTHOR), Pike, Shannon4 (AUTHOR), Jolliffe, Laura1,5,6 (AUTHOR), Schneider, Emma J.6,7 (AUTHOR), Christie, Lauren J.8 (AUTHOR), Ratcliffe, Julie9 (AUTHOR), Lannin, Natasha A.6,7,10 (AUTHOR) Natasha.Lannin@monash.edu
Publikováno v:
Quality of Life Research. Feb2022, Vol. 31 Issue 2, p329-342. 14p. 10 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Philpott-Robinson, Kelsey, Lane, Alison, Leonard, Carl, Regan, Casey, Haracz, Kirsti, Wales, Kylie
This review will investigate descriptions and definitions of self-regulation that involve cognitive, behavioral or emotional components. The authors will consider self-regulation descriptions or definitions that discuss the reflection, selection and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a4a6746a1f1be4e9e54c0a7a4645826a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.