Zobrazeno 1 - 10
of 3 715
pro vyhledávání: '"Waldorf schools"'
Publikováno v:
Physical Education Journal. 2024, Vol. 57 Issue 3, p303-324. 22p.
Autor:
Amanda Bell
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
A well-established principle of Waldorf Education is that children’s development is compromised if we bring intellectual teaching too early. Waldorf teachers congratulate themselves that they wait until the seventh year to begin formal schooling, b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1237fb2b3804d269ab9efb5f10e71af
Autor:
Ulrike Barth, Angelika Wiehl
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2024)
In this article we deal with questions of inclusion or inclusive educational requirements in schools and pay special attention to Waldorf schools. In doing so, we are first concerned with the question of how inclusive Waldorf education is in its foun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/daf99d80ddc74879a0b7f9d2db3c51af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Staudenmaier, Peter, author
Publikováno v:
Between Occultism and Nazism. 17:179-213
Autor:
Fausto Finazzi
Publikováno v:
Formazione & Insegnamento, Vol 20, Iss 2 (2022)
A key element differentiating Waldorf schools from traditional schools is the particular temporal articulation of the school day, and the teaching times of the various subjects throughout the year. If this type of school is characterized by the accen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/786c3ad5f02440adb3562c4037846993
Autor:
Martyn Rawson
Publikováno v:
SCENARIO: Journal for Performative Teaching, Learning, Research, Vol 16, Iss 1 (2022)
This paper outlines the theory underpinning Waldorf L2 teaching and learning and shows that this approach requires performative methods. It provides a theoretical account that aligns with and underpins other articles in this issue of Scenario. It loc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0c89eacf5d5428a94eb2d73b1714899