Zobrazeno 1 - 10
of 553
pro vyhledávání: '"Walder, K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This resource provides guidance and suggestions on how to co-design health professional education. The intended audience is people with lived experience and health educators who are partnering to design and deliver health profession curriculum, or wh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b819526cdd2a555d04862b5927126024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Biologics: Targets & Therapy, Vol 2012, Iss default, Pp 67-72 (2012)
Kristy Bolton1, David Segal1, Ken Walder1,21Metabolic Research Unit, School of Medicine, 2Institute for Technology, Research and Innovation, Deakin University, Waurn Ponds, Victoria, AustraliaAbstract: We have previously demonstrated that the small l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c53cd03dca06462b9596fd8ce5adc964
Publikováno v:
Forest@, Vol 4, Iss 4, Pp 365-372 (2007)
The spatial distribution of trees in forests can be described and modelled by point processes where the points are given by the locations (coordinates) of the trees. Further properties of a tree like height or mean crown radius can be interpreted as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4eefcfbda2b74a11a61498fd6184034a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.