Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Walch, Elisabeth"'
Publikováno v:
Minerva Pediatrics; Dec2024, Vol. 76 Issue 6, p728-734, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Metz, Charlotte, Jaster, Monika, Walch, Elisabeth, Sarpong-Bengelsdorf, Akosua, Kaindl, Angela M., Schneider, Joanna
Supplemental material, sj-doc-1-jcn-10.1177_08830738211059686 for Clinical Phenotype of Cerebral Palsy Depends on the Cause: Is It Really Cerebral Palsy? A Retrospective Study by Charlotte Metz, Monika Jaster, Elisabeth Walch, Akosua Sarpong-Bengelsd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b347bbb33328a60b07e62dc039b0866f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Metz, Charlotte, Jaster, Monika, Walch, Elisabeth, Sarpong-Bengelsdorf, Akosua, Kaindl, Angela M., Schneider, Joanna
Publikováno v:
Journal of Child Neurology; Feb2022, Vol. 37 Issue 2, p112-118, 7p
Autor:
Kasper, Michael, Walch, Elisabeth
Tracht ist heute in vielen alpinen Regionen als identitätsstiftendes Merkmal nicht mehr wegzudenken. Sie wird – verstanden als Traditionsgewand bäuerlichen Ursprungs – als Kulturgut gepflegt, dabei spielt der Anspruch, Tracht historisch korrekt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7ae060f0f520130efbde12a5bb97226d
Background: Speech development is frequently impaired in very low birth weight (VLBW) infants. Few and controversial data have been published on concepts regarding the influence of bilingual education. Aims: The objectives of the current study were t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::e812d6d443546062e1593fa7032f53bd
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/31987
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/31987
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.