Zobrazeno 1 - 10
of 349
pro vyhledávání: '"Wakefield L"'
Publikováno v:
In Cellular and Molecular Gastroenterology and Hepatology 2021 11(5):1347-1349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fredman Stein, Kim1 (AUTHOR) Kimfredmanstein@gmail.com, Morys-Carter, Wakefield L.1 (AUTHOR), Hinkley, Lisa1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of General Psychology. Jul-Sep2018, Vol. 145 Issue 3, p266-279. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BASE-Bielefeld Academic Search Engine
© The Author(s) 2018. Psychology students often feel anxious about learning statistics, which can impact their performance. However, little research has explored statistics confidence, which may be an important way to reduce the negative connotation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6e8734711872ec1baa40d634b0719285
https://e-space.mmu.ac.uk/622726/
https://e-space.mmu.ac.uk/622726/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Value in Health July 2022 25(7) Supplement:S478-S478
Publikováno v:
Psychology Teaching Review. 21:68-72
Statistics and Research Methods modules are often unpopular with psychology students; however, at Oxford Brookes University the seminar component of the second–year research methods module tends to get very positive feedback. Over half of the semin