Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Wainwright, Alexander"'
Autor:
Wainwright, Alexander, Madhoun, Khaled
Inline Coherent Imaging (ICI) is a reliable method for real-time monitoring of various laser processes, including keyhole welding, additive manufacturing, and micromachining. However, the axial resolution is limited to greater than 2 {\mu}m making IC
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.09325
Autor:
Whitelock-Wainwright, Alexander, Tsai, Yi-Shan, Drachsler, Hendrik, Scheffel, Maren, Gašević, Dragan
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education October 2021 51
Autor:
Kollom, Kaire, Tammets, Kairit, Scheffel, Maren, Tsai, Yi-Shan, Jivet, Ioana, Muñoz-Merino, Pedro J., Moreno-Marcos, Pedro Manuel, Whitelock-Wainwright, Alexander, Calleja, Adolfo Ruiz, Gasevic, Dragan, Kloos, Carlos Delgado, Drachsler, Hendrik, Ley, Tobias
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education April 2021 49
Autor:
Lim, Lisa-Angelique, Gentili, Sheridan, Pardo, Abelardo, Kovanović, Vitomir, Whitelock-Wainwright, Alexander, Gašević, Dragan, Dawson, Shane
Publikováno v:
In Learning and Instruction April 2021 72
Autor:
Hilliger, Isabel, Ortiz-Rojas, Margarita, Pesántez-Cabrera, Paola, Scheihing, Eliana, Tsai, Yi-Shan, Muñoz-Merino, Pedro J., Broos, Tom, Whitelock-Wainwright, Alexander, Pérez-Sanagustín, Mar
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education April 2020 45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yan, Lixiang1, Whitelock‐Wainwright, Alexander1,2, Guan, Quanlong3, Wen, Gangxin4, Gašević, Dragan1, Chen, Guanliang1 Guanliang.Chen@monash.edu
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Sep2021, Vol. 52 Issue 5, p2038-2057. 20p. 1 Chart, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.