Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Wahlund JE"'
Autor:
Futaana, Y, Barabash, S, Wieser, M, Wurz, P, Hurley, D, Mihaly, H, Mall, U, Andre, N, Ivchenko, N, Oberst, J, Retherford, K, Coates, A, Masters, A, Wahlund, JE, Kallio, E, SELMA proposal team
Publikováno v:
Futaanaa, Yoshifumi; Barabash, Stas; Wieser, Martin; Wurz, Peter; Hurley, Dana; Horányi, Mihaly; Mall, Urs; Andre, Nicolas; Ivchenko, Nickolay; Oberst, Jürgen; Retherford, Kurt; Coates, Andrew; Masters, Adam; Wahlund, Jan-Erik; Kallio, Esa (2018). SELMA mission: How do airless bodies interact with space environment? The Moon as an accessible laboratory. Planetary and space science, 156, pp. 23-40. Elsevier 10.1016/j.pss.2017.11.002
Planetary and Space Science
Planetary and Space Science, 2018, 156, pp.23-40. ⟨10.1016/j.pss.2017.11.002⟩
Planetary and Space Science, Elsevier, 2018, 156, pp.23-40. ⟨10.1016/j.pss.2017.11.002⟩
Planetary and Space Science
Planetary and Space Science, 2018, 156, pp.23-40. ⟨10.1016/j.pss.2017.11.002⟩
Planetary and Space Science, Elsevier, 2018, 156, pp.23-40. ⟨10.1016/j.pss.2017.11.002⟩
The Moon is an archetypal atmosphere-less celestial body in the Solar System. For such bodies, 38 the environments are characterized by complex interaction among the space plasma, tenuous 39 neutral gas, dust and the outermost layer of the surface. H
Autor:
Carr, CM, Edberg, NJT, Eriksson, AI, Odelstad, E, Henri, P, Lebreton, J-P, Gasc, S, Rubin, M, Andre, M, Gill, R, Johansson, EPG, Johansson, F, Vigren, E, Wahlund, JE, Cupido, E, Glassmeier, K-H, Goldstein, R, Koenders, C, Mandt, K, Nemeth, Z, Nilsson, H, Richter, I, Stenberg Wieser, G, Szego, K, Volwerk, M
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::48397feb12091847aac876fe450d0c84
http://hdl.handle.net/10044/1/23484
http://hdl.handle.net/10044/1/23484
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.