Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Wah, HLK"'
Publikováno v:
Chemistry Education in the ICT Age ISBN: 9781402097317
Chemistry Education in the ICT Age, 119-129
STARTPAGE=119;ENDPAGE=129;TITLE=Chemistry Education in the ICT Age
Chemistry Education in the ICT Age, 119-129
STARTPAGE=119;ENDPAGE=129;TITLE=Chemistry Education in the ICT Age
In the Netherlands a new context-based curriculum has been designed to cope with the problem of the diminishing attention for chemistry as a subject. The curriculum consists of a number of modules in which a context is introduced. Based on scientific
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::169e2138ba8c0e55334de1da66792ed8
https://research.rug.nl/en/publications/731932b6-8c47-4671-be2c-788b01c4ede4
https://research.rug.nl/en/publications/731932b6-8c47-4671-be2c-788b01c4ede4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.