Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Wagner, Kathleen"'
Publikováno v:
Science and Children, 1996 Oct 01. 34(2), 38-41.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43169052
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Wagner, K, Jacobsen, L, van Trijp, H & Lähteenmäki, L 2014, Report on the evaluation of the framework model .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pure_au_____::0dbcc6b1c3ab8c3f117209b1488b0990
https://pure.au.dk/portal/da/publications/report-on-the-evaluation-of-the-framework-model(229ca2eb-f2c8-4daf-85ad-25a0feebc50f).html
https://pure.au.dk/portal/da/publications/report-on-the-evaluation-of-the-framework-model(229ca2eb-f2c8-4daf-85ad-25a0feebc50f).html
Publikováno v:
Women's Reproductive Health; 2019, Vol. 6 Issue 1, p1-16, 16p
Autor:
Wagner, Kathleen M.
Publikováno v:
IndraStra Global.
Secondary teacher candidates are encouraged to develop a professional rapport with students during their student teaching semester. Establishing a professional relationship can be a challenge at the secondary level, especially when the candidate is c
Autor:
Wagner, Kathleen
Publikováno v:
National Social Science Journal; 2017, Vol. 48 Issue 2, p81-87, 7p
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on Innovation & Entrepreneurship; 2015, p54-62, 9p
Autor:
Wagner, Kathleen1
Publikováno v:
Educational Management & Administration. Oct2000, Vol. 28 Issue 4, p373-388. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.