Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Wagner, Flavia"'
Autor:
Dias de Sousa, Waleska Dayse1 waleska.sousa@uftm.edu.br, Wagner, Flavia2 flavia.wagner@unisul.br
Publikováno v:
Revista Educação: Teoria e Prática. 2024, Vol. 34 Issue 67, p3-7. 5p.
Autor:
Wagner, Flavia
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCUniversidade Federal de Santa CatarinaUFSC.
Dissertação (mestrado) - Universidade Federal de Santa Catarina, Centro de Ciências da Educação. Programa de Pós-Graduação em Educação.
Made available in DSpace on 2012-10-22T05:19:44Z (GMT). No. of bitstreams: 1 204267.pdf: 2281170 by
Made available in DSpace on 2012-10-22T05:19:44Z (GMT). No. of bitstreams: 1 204267.pdf: 2281170 by
Externí odkaz:
http://repositorio.ufsc.br/xmlui/handle/123456789/88071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rosa, Virginia de Oliveira, Schmitz, Marcelo, Moreira-Maia, Carlos Renato, Wagner, Flavia, Londero, Igor, Bassotto, Caroline de Fraga, Moritz, Guilherme, Souza, Caroline dos Santos de, Rohde, Luis Augusto Paim
Publikováno v:
Trends in Psychiatry and Psychotherapy, Volume: 39, Issue: 2, Pages: 65-76, Published: JUN 2017
Background Cognitive training has received increasing attention as a non-pharmacological approach for the treatment of attention deficit/hyperactivity disorder (ADHD) in children and adolescents. Few studies have assessed cognitive training as add-on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::128356f556e210483eca787cc7dc0955
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2237-60892017000200065&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2237-60892017000200065&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cadernos Acadêmicos; v. 4, n. 1 (2012); p. 104-116
O principal objetivo deste estudo foi contextualizar o Programa de Monitoria da Universidade do Sul de Santa Catarina e refletir sobre a experiência da monitoria na disciplina Exercícios Terapêuticos, pertencente ao Curso de Fisioterapia, situado
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.