Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Wagai, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background:Schools based vaccination provide opportunity for the delivery of routine vaccines, using the school as the venue of delivery. During the 2017/2018 measles vaccination campaign, the school system stakeholders were systematically engaged fo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::a17d2977906d1f0c34e1b3ad0b6b2229
https://zenodo.org/record/6583741
https://zenodo.org/record/6583741
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Opondo, C, Ntoburi, S, Wagai, J, Wafula, J, Wasunna, A, Were, F, Wamae, A, Migiro, S, Irimu, G, English, M
OBJECTIVE: To assess the availability of resources that support the provision of basic neonatal care in eight first-referral level (district) hospitals in Kenya. METHODS: We selected two hospitals each from four of Kenya's eight provinces with the ai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::353a660e630d13c03c5c6376f66ed8b0
https://doi.org/10.1111/j.1365-3156.2009.02358.x
https://doi.org/10.1111/j.1365-3156.2009.02358.x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.