Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Waechter, Jason"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 36, Iss 4, p Doc40 (2019)
Objectives: Obtaining competency in medical skills such as interpretation of electrocardiograms (ECGs) requires repeated practice and feedback. Structured repeated practice and feedback for ECGs is likely not provided to most medical students, so ski
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d60e923ab8794f7b9255bdb235f803c3
Autor:
Auger, Nathalie, Carrier, François M., Waechter, Jason, Brousseau, Émilie, Maniraho, Amanda, Ayoub, Aimina, Bégin, Philippe
Publikováno v:
In Journal of Infection August 2024 89(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The study aims to determine how several types of clinical information in a diagnostic case are used by medical students. Previous studies have shown the importance of disease knowledge and knowledge of information that distinguishes between diseases.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d9de84665529ea92b9e1932b41110dd0
Autor:
Komiya, Kaori, Igarashi, Takashi, Suzuki, Hideo, Hirabayashi, Yoshihiro, Waechter, Jason, Seo, Norimasa
Publikováno v:
In Regional Anesthesia and Pain Medicine 2008 33(2):98-101
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education
GMS Journal for Medical Education; VOL: 36; DOC40 /20190815/
GMS Journal for Medical Education, Vol 36, Iss 4, p Doc40 (2019)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 36; DOC40 /20190815/
GMS Journal for Medical Education, Vol 36, Iss 4, p Doc40 (2019)
Objectives: Obtaining competency in medical skills such as interpretation of electrocardiograms (ECGs) requires repeated practice and feedback. Structured repeated practice and feedback for ECGs is likely not provided to most medical students, so ski