Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"WOOD, NARELLE"'
Autor:
Wood, Narelle
Publikováno v:
Ethos. Jun2022, Vol. 30 Issue 1, p15-18. 3p.
Autor:
WOOD, NARELLE
The study investigates secondary school English teachers ���everyday��� creative practices within diverse institutional and curriculum settings in Victoria, Australia. The analysis highlights English teachers��� creative negotiation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6191a95022db5a86ac8036a760694dc0
Autor:
Wood, Narelle, Scott, Carolyn
Publikováno v:
Ethos. 2021, Vol. 29, p19-21. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language & Literacy: A Canadian Educational E-Journal; 2021, Vol. 23 Issue 2, p32-48, 17p
Autor:
فيان صلاح الدين ع1, يحيى حسين زلزلي1 adolly2000@gmail.com
Publikováno v:
Manar Elsharq Journal for Management & Commerce Studies. 2024, Vol. 2 Issue 1, p67-87. 21p.
Autor:
Wood, Narelle, Scott, Carolyn
Publikováno v:
Connect: Supporting Student Participation; Dec2020, Issue 246, p15-15, 1p
Autor:
Hibbert, Peter D, Molloy, Charlotte J, Wiles, Louise K, Cameron, Ian D, Gray, Leonard C, Reed, Richard L, Kitson, Alison, Georgiou, Andrew, Gordon, Susan J, Westbrook, Johanna, Arnolda, Gaston, Mitchell, Rebecca J, Rapport, Frances, Estabrooks, Carole, Alexander, Gregory L, Vincent, Charles, Edwards, Adrian, Carson-Stevens, Andrew, Wagner, Cordula, Mccormack, Brendan
Publikováno v:
International Journal for Quality in Health Care; Apr2022, Vol. 34 Issue 2, p1-9, 9p, 2 Diagrams, 2 Charts
Publikováno v:
Legume Science; Jun2020, Vol. 2 Issue 2, p1-4, 4p