Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"WILLIAMS, CYNTHIA C"'
Autor:
Park, Dayoung ‡, Arabyan, Narine §, Williams, Cynthia C. ‡, Song, Ting ‡, Mitra, Anupam ¶, Weimer, Bart C. §, Maverakis, Emanual ¶, Lebrilla, Carlito B. ‡, ‖
Publikováno v:
In Molecular & Cellular Proteomics December 2016 15(12):3653-3664
Autor:
Ruhaak, L. Renee, Barkauskas, Donald A., Torres, Javier, Cooke, Cara L., Wu, Lauren D., Stroble, Carol, Ozcan, Sureyya, Williams, Cynthia C., Camorlinga, Margarita, Rocke, David M., Lebrilla, Carlito B., Solnick, Jay V.
Publikováno v:
In EuPA Open Proteomics March 2015 6:1-9
Autor:
Hua, Serenus, Williams, Cynthia C., Dimapasoc, Lauren M., Ro, Grace S., Ozcan, Sureyya, Miyamoto, Suzanne, Lebrilla, Carlito B., An, Hyun Joo, Leiserowitz, Gary S.
Publikováno v:
In Journal of Chromatography A December 2012
Autor:
Biffinger, Justin C., Pietron, Jeremy, Bretschger, Orianna, Nadeau, Lloyd J., Johnson, Glenn R., Williams, Cynthia C., Nealson, Kenneth H., Ringeisen, Bradley R.
Publikováno v:
In Biosensors and Bioelectronics 2008 24(4):900-905
Autor:
Beverly, Brenda L.1 bbeverly@usouthal.edu, Williams, Cynthia C.2
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Aug2004, Vol. 47 Issue 4, p944-956. 13p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BURSE, VIRLYN W, NAJAM, ALLAH R, WILLIAMS, CYNTHIA C, KORVER, MARGARET P, SMITH, BARNETT F, SAM, PATRICK M, YOUNG, STACY L, NEEDHAM, LARRY L
Publikováno v:
Journal of Exposure Analysis & Environmental Epidemiology; Nov2000 Supplement, Vol. 10 Issue 6, p776, 13p
Autor:
Williams, Cynthia Crissman
According to the PK-12 Public School Facility Infrastructure Fact Sheet compiled by the 21st Century School Fund in February 2011, there are over 98,706 PK-12 grade public schools and nearly 90% of the entire 55.5 million school age children in the U
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/51837
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.