Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"WILKIE, JAMES E. B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BROUGH, AARON R.1 aaron.brough@usu.edu, WILKIE, JAMES E. B.2 James.E.Wilkie.9@nd.edu, JINGJING MA3 jingjingma@nsd.pku.edu.cn, ISAAC, MATHEW S.4 isaacm@seattleu.edu, GAL, DAVID5 davidgal@uic.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Dec2016, Vol. 43 Issue 4, p567-582. 16p. 2 Graphs.
Publikováno v:
Psychological Science, 2012 May 01. 23(5), 517-523.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1177/0956797611429579
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilkie JE; Department of Marketing, University of Notre Dame Notre Dame, IN, USA., Bodenhausen GV; Departments of Psychology and Marketing, Northwestern University Evanston, IL, USA.
Publikováno v:
Frontiers in psychology [Front Psychol] 2015 Jun 11; Vol. 6, pp. 810. Date of Electronic Publication: 2015 Jun 11 (Print Publication: 2015).