Zobrazeno 1 - 10
of 224
pro vyhledávání: '"WILCOX, Michael"'
Autor:
Wilcox, Michael Steven
The purpose of this study was to assess attitudes of acceptance by administrators, core content teachers, and special education teachers at the middle school level toward the inclusion of special education students into general education classes in a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/38234
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-06062008-163609/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-06062008-163609/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Thesis (S.M.)--Massachusetts Institute of Technology, Dept. of Architecture, 2000.
Includes bibliographical references (leaves 101-105).
To propose a new conceptualization of "home", it is necessary to explore the mechanisms that have creat
Includes bibliographical references (leaves 101-105).
To propose a new conceptualization of "home", it is necessary to explore the mechanisms that have creat
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1721.1/8857
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilcox, Michael
Publikováno v:
American Antiquity, 2010 Apr 01. 75(2), 221-227.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25766192
Autor:
Wilcox, Michael Schnebly
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
Though still in relative infancy, the field of flapping flight has potential to have a far-reaching impact on human life. Nature presents a myriad of examples of successful uses of this locomotion. Human efforts in flapping flight have seen substanti
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1984 Dec 01. 81(23), 7485-7489.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24732
Autor:
Wilcox, Michael, Franceschini, Nicolas
Publikováno v:
Science, 1984 Aug . 225(4664), 851-854.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1693241