Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"WIDIN, JACQUIE"'
English language teaching in Saudi Arabia faces several challenges from both teacher and students’ perspective. Teacher Talk (TT) is one of the areas of teaching and learning which is often neglected in classroom research even with its high importa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b9e4f368225977599db0181f96aca3b
https://doi.org/10.31235/osf.io/hk7ct
https://doi.org/10.31235/osf.io/hk7ct
Publikováno v:
Arab World English Journal; Mar2018, Vol. 9 Issue 1, p307-320, 14p
Autor:
Yasukawa, Keiko, Widin, Jacquie
Publikováno v:
Beyond Economic Interests; 2016, p135-147, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KEIKO YASUKAWA, WIDIN, JACQUIE, SMITH, VIC, RIVERA, KAREN, VAN TIEL, MICHAEL, AUBUSSON, PETER, WHITTY, HELEN
Publikováno v:
Literacy & Numeracy Studies; 2013, Vol. 21 Issue 1, p85-104, 20p
Publikováno v:
Literacy & Numeracy Studies; 2010, Vol. 18 Issue 1, p35-51, 17p
Autor:
SHAH, MAHSOOD, WIDIN, JACQUIE
Publikováno v:
Journal of Institutional Research; May2009, Vol. 15 Issue 1, p28-41, 14p
Publikováno v:
Diaspora, Indigenous & Minority Education; Jan2008, Vol. 2 Issue 1, p64-81, 18p