Zobrazeno 1 - 10
of 179
pro vyhledávání: '"WICKI, MATTHIAS"'
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research December 2022 156:602-610
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Addictive Behaviors January 2021 112
Autor:
MARMET, SIMON1,2 simon.marmet@fhnw.ch, WICKI, MATTHIAS1,3, DUPUIS, MARC1,4, BAGGIO, STÉPHANIE5,6, DUFOUR, MAGALI7, GATINEAU, CATHERINE7, GMEL, GERHARD1,8,9,10, STUDER, JOSEPH1,11
Publikováno v:
Journal of Behavioral Addictions. Mar2023, Vol. 12 Issue 1, p295-301. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marmet, Simon1 (AUTHOR) simon.marmet@chuv.ch, Wicki, Matthias1 (AUTHOR), Gmel, Gerhard1,2,3,4 (AUTHOR), Gachoud, Céline1 (AUTHOR), Daeppen, Jean-Bernard1 (AUTHOR), Bertholet, Nicolas1 (AUTHOR), Studer, Joseph1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/29/2021, Vol. 16 Issue 7, p1-18. 18p.
Publikováno v:
Swiss Journal of Educational Research / Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften; 2023, Vol. 45 Issue 3, p320-334, 15p
Autor:
Kuntsche, Emmanuel, Wicki, Matthias, Windlin, Béat, Roberts, Chris, Gabhainn, Saoirse Nic, van der Sluijs, Winfried, Aasvee, Katrin, Gaspar de Matos, Margarida, Dankulincová, Zuzana, Hublet, Anne, Tynjälä, Jorma, Välimaa, Raili, Bendtsen, Pernille, Vieno, Alessio, Mazur, Joanna, Farkas, Judith, Demetrovics, Zsolt
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health March 2015 56(3):323-329
Autor:
Sahli Lozano, Caroline, Brandenberg, Kathrin, Wicki, Matthias, Trösch, Larissa, Wüthrich, Sergej
Although inclusion generally affects students with special educational needs positively, it remains unclear whether specific integrative school measures have beneficial or detrimental effects on their academic performance and perceived inclusion. Unl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e9a5e4dc39d396077f8b56072556e0ad