Zobrazeno 1 - 10
of 437
pro vyhledávání: '"WEISS, CHRISTOPHER"'
Although the NLP community has adopted central differential privacy as a go-to framework for privacy-preserving model training or data sharing, the choice and interpretation of the key parameter, privacy budget $\varepsilon$ that governs the strength
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.06708
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evans, Tierra Smiley, Tan, Chee Wah, Aung, Ohnmar, Phyu, Sabai, Lin, Htin, Coffey, Lark L., Toe, Aung Than, Aung, Pyaephyo, Aung, Tin Htun, Aung, Nyein Thu, Weiss, Christopher M., Thant, Kyaw Zin, Htun, Zaw Than, Murray, Suzan, Wang, Linfa, Johnson, Christine Kreuder, Thu, Hlaing Myat
Publikováno v:
In International Journal of Infectious Diseases June 2023 131:57-64
Autor:
Ball, Erin E., Weiss, Christopher M., Liu, Hongwei, Jackson, Kenneth, Keel, M. Kevin, Miller, Christopher J., Van Rompay, Koen K.A., Coffey, Lark L., Pesavento, Patricia A.
Publikováno v:
In The American Journal of Pathology February 2023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hutson, Abby1 (AUTHOR) hutsona@umich.edu, Weiss, Christopher1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Monthly Weather Review. Oct2023, Vol. 151 Issue 10, p2633-2658. 26p.
Autor:
Weiss, Christopher M.1 (AUTHOR), Liu, Hongwei1 (AUTHOR), Ball, Erin E.1 (AUTHOR), Hoover, Ashley R.2 (AUTHOR), Wong, Talia S.1 (AUTHOR), Wong, Chun Fung3 (AUTHOR), Lam, Samuel3 (AUTHOR), Hode, Tomas3 (AUTHOR), Keel, M. Kevin1 (AUTHOR), Levenson, Richard M.4 (AUTHOR), Chen, Wei R.2 (AUTHOR), Coffey, Lark L.1 (AUTHOR) lcoffey@ucdavis.edu
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/8/2023, Vol. 18 Issue 8, p1-21. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weiss, Christopher C.
Publikováno v:
American Journal of Education, 2001 Feb 01. 109(2), 196-227.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1085806
Publikováno v:
Sociology of Education, 2000 Apr 01. 73(2), 112-132.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2673240