Zobrazeno 1 - 10
of 4 381
pro vyhledávání: '"WATTS, R. J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dugdale, S. B., Watts, R. J., Laverock, J., Major, Zs., Alam, M. A., Samsel-Czekala, M., Kontrym-Sznajd, G., Sakurai, Y., Itou, M., Fort, D.
Publikováno v:
Physical Review Letters, 96, 046406 (2006)
The Fermi surface topology of the shape-memory alloy Ni[0.62]Al[0.38] has been determined using Compton scattering. A large area of this Fermi surface can be made to nest with other areas by translation through a vector of ~ 0.18 [1,1,0] (2pi/a), whi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/cond-mat/0602028
Publikováno v:
Plant Ecology, 2010 Jul 01. 209(1), 57-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40666574
Publikováno v:
River Research & Applications; Nov2024, Vol. 40 Issue 9, pi-i, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecological Research. May2008, Vol. 23 Issue 3, p565-572. 8p. 5 Charts, 4 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics; Aug1973, Vol. 59 Issue 4, p2123-2131, 9p
Autor:
Watts, R. J.
RATIONALE: Cognitive processes and models that inform psychological treatment for children and adolescents with Generalized Anxiety Disorder (GAD) are based on research with adults. A systematic review of the cognitive processes associated with GAD i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::3aede624a3cfa262dc514db3c36d503e
http://hdl.handle.net/1842/34378
http://hdl.handle.net/1842/34378
Autor:
Bloomer, Rebecka M1 bloomera@ucmail.uc.edu, Brown, Aishia2
Publikováno v:
Children & Schools. Oct2024, Vol. 46 Issue 4, p213-222. 10p.
Autor:
Lee, Crystal Chen (AUTHOR), Mann, Jennifer C. (AUTHOR) jmann3@ncsu.edu, Manns, Lonnie D. (AUTHOR), Barber, Ja'Bria (AUTHOR)
Publikováno v:
Departures in Critical Qualitative Research. Fall2024, Vol. 13 Issue 3, p70-100. 31p.