Zobrazeno 1 - 10
of 417
pro vyhledávání: '"WARSCHAUER, MARK"'
The rapid proliferation of ChatGPT has incited debates regarding its impact on human writing. Amid concerns about declining writing standards, this study investigates the role of ChatGPT in facilitating academic writing, especially among language lea
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.10903
This study introduces an integrated curriculum designed to empower underrepresented students by combining environmental literacy, data literacy, and computer science. The framework promotes environmental awareness, data literacy, and civic engagement
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.14098
Autor:
Xu, Ying, Wang, Dakuo, Yu, Mo, Ritchie, Daniel, Yao, Bingsheng, Wu, Tongshuang, Zhang, Zheng, Li, Toby Jia-Jun, Bradford, Nora, Sun, Branda, Hoang, Tran Bao, Sang, Yisi, Hou, Yufang, Ma, Xiaojuan, Yang, Diyi, Peng, Nanyun, Yu, Zhou, Warschauer, Mark
Question answering (QA) is a fundamental means to facilitate assessment and training of narrative comprehension skills for both machines and young children, yet there is scarcity of high-quality QA datasets carefully designed to serve this purpose. I
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.13947
Autor:
Tate, Tamara P., Steiss, Jacob, Bailey, Drew, Graham, Steve, Moon, Youngsun, Ritchie, Daniel, Tseng, Waverly, Warschauer, Mark
Publikováno v:
In Computers and Education: Artificial Intelligence December 2024 7
Autor:
Steiss, Jacob, Tate, Tamara, Graham, Steve, Cruz, Jazmin, Hebert, Michael, Wang, Jiali, Moon, Youngsun, Tseng, Waverly, Warschauer, Mark, Olson, Carol Booth
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2024 91
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education April 2024 140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.