Zobrazeno 1 - 10
of 171
pro vyhledávání: '"W.W. van den Broek"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
W.W. van den Broek, J Alsma, S. E. Geerlings, Melissa A. Plesac, Sílvia Mamede, G Prins-van Gilst, Henk G. Schmidt, Justine Staal, Maarten A. Frens, Andrew P.J. Olson, Laura Zwaan, Michael A Sundberg
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
BMC Medical Education, 21(1):227. BioMed Central Ltd.
BMC medical education, 21(1):227. BioMed Central
BMC Medical Education
BMC Medical Education, 21(1):227. BioMed Central Ltd.
BMC medical education, 21(1):227. BioMed Central
BMC Medical Education
BackgroundDiagnostic errors have been attributed to cognitive biases (reasoning shortcuts), which are thought to result from fast reasoning. Suggested solutions include slowing down the reasoning process. However, slower reasoning is not necessarily
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.