Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"W.P. Wahl"'
Autor:
S.M. Holtzhausen, W.P. Wahl
Publikováno v:
Journal of Student Affairs in Africa, Vol 10, Iss 1 (2022)
The research question we pursued was: What are the variations in the themes of research in the African higher education context that will enable researchers to promote student development? This contribution addresses three aspects of student affairs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af66dad90f9c4ff78eecbad867beb2d5
Publikováno v:
Journal of Student Affairs in Africa, Vol 9, Iss 1 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a8e97a983bc4c2a9d9fac5f78aae355
Publikováno v:
Journal of Student Affairs in Africa, Vol 9, Iss 1 (2021)
Journal of Student Affairs in Africa; Vol. 9 No. 1 (2021); v‑xiii
Journal of Student Affairs in Africa; Vol. 9 No. 1 (2021); v‑xiii
No Abstract.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
W.P. Wahl
Publikováno v:
Leadership for Change: Developing transformational student leaders through global learning spaces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9bcc15a8e2fe2d9a59fa8ca015436659
https://doi.org/10.4102/aosis.2020.bk143.09
https://doi.org/10.4102/aosis.2020.bk143.09
Autor:
W.P. Wahl, Tracey A. Mason-Innes
Publikováno v:
Leadership for Change: Developing transformational student leaders through global learning spaces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ea016cb2c03e31220a5fd89e8c41d29d
https://doi.org/10.4102/aosis.2020.bk143.01
https://doi.org/10.4102/aosis.2020.bk143.01
Autor:
W.P. Wahl
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education and Psychology. 20:1-2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.