Zobrazeno 1 - 10
of 493
pro vyhledávání: '"W.A. de Jong"'
Autor:
W.A. de Jong, J. Brouwer, D. Lockhorst, R.A.M. de Kleijn, J.W.F. van Tartwijk, M. Noordegraaf
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 3, Iss , Pp 100116- (2022)
Despite the growing number of studies that acknowledge a crucial role of distributed leadership within schools, limited knowledge exists on how to describe and measure this multi-faceted concept. In a social network study with 130 respondents, from 1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5aec8366a716403baa38605c7517a470
Autor:
W.A. de Jong, R.A.M. de Kleijn, D. Lockhorst, J. Brouwer, M. Noordegraaf, J.W.F. van Tartwijk
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education, 123:103977. PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD
While the effects of distributed leadership are widely studied, how to understand this practice in sociocultural contexts is relatively unknown. Mostly only one contextual level – such as the school level – is studied. We included individual, tea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.