Zobrazeno 1 - 10
of 523
pro vyhledávání: '"W. Y. Cheng"'
Autor:
Andrew W. Y. Cheng, Cynthia Y. Y. Lai
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2023)
BackgroundThis systematic review aimed to identify the risk factors and protective factors for parental stress in families with children with special educational needs. Studies have indicated that the wellbeing of families is related to the physical,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fd31a4b059a4acc8d5bb7edbafef52e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alistair T. Pagnamenta, Jing Yu, Tracey A. Willis, Mona Hashim, Eleanor G. Seaby, Susan Walker, Jiaqi Xian, Emily W. Y. Cheng, Ana Lisa Taylor Tavares, Francesca Forzano, Helen Cox, Tabib Dabir, Angela F. Brady, Neeti Ghali, Santosh S. Atanur, Sarah Ennis, Diana Baralle, Jenny C. Taylor
Publikováno v:
Human Mutation.
SRRM2 encodes a splicing factor recently implicated in developmental disorders due to a statistical enrichment of de novo mutations. Using data from the 100,000 Genomes Project, four unrelated individuals with intellectual disability (ID) were identi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.