Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"W. Van Der Wielen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Applied Biology 128 (1996)
Annals of Applied Biology, 128, 519-531
Annals of Applied Biology, 128, 519-531
Chenopodium album L. seedlings at the 4- and 8-leaf stage were exposed to low concentrations metribuzin [4-amino-6-(1,1-dimethyl)-3-(methylthio)-1,2,4-triazin (4H)-one] in nutrient solution to study herbicide uptake and the effects of low-dose rates.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3edced89a690ce5a642a4a17352388a4
https://research.wur.nl/en/publications/prediction-of-a-low-dose-herbicide-effect-from-studies-on-binding
https://research.wur.nl/en/publications/prediction-of-a-low-dose-herbicide-effect-from-studies-on-binding
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mnemosyne. 2:340-349