Zobrazeno 1 - 10
of 888
pro vyhledávání: '"W. Sim"'
Publikováno v:
eLife, Vol 11 (2022)
Dimorphic amino acids at positions 77 and 80 delineate HLA-C allotypes into two groups, C1 and C2, which associate with disease through interactions with C1 and C2-specific natural killer cell receptors. How the C1/C2 dimorphism affects T cell recogn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5841704976004318b63b6c5d29ac4331
Autor:
Richard Kao, Vincent J. Campiti, Cyrus C. Rabbani, Jon Y. Ting, Michael W. Sim, Taha Z. Shipchandler
Publikováno v:
Laryngoscope Investigative Otolaryngology, Vol 4, Iss 6, Pp 597-601 (2019)
Objective To analyze management, outcomes, and complications of pediatric midface fractures. Methods Retrospective cohort study at an urban, single‐institution, multispecialty surgical teams, at two level 1 pediatric trauma centers. Query included
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9131bd944326496aac71242860cd53d6
Publikováno v:
Applied Immunohistochemistry & Molecular Morphology. 31:51-56
The human papillomavirus (HPV) status of squamous cell carcinomas (SCCs) of the head and neck is relevant for therapy planning, staging, and follow-up. Immunohistochemistry (IHC) for p16 is a surrogate marker of HPV status in oropharyngeal SCC, but n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.