Zobrazeno 1 - 10
of 538
pro vyhledávání: '"W. Nakamura"'
Autor:
Yusuke Mizuuchi, Kazuhiko W. Nakamura
Publikováno v:
Japan Architectural Review, Vol 7, Iss 1, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract This study explores the cultural ecosystem services of sacred forests in urban areas, focusing on the Meiji‐Jingu Shrine's forest in Japan. We assessed the forest's sublimity and landscape perceptions among Japanese and Chinese visitors us
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/66c8d0303ac84054be272e6e41a4e751
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 10, Iss 2 (2023)
AbstractThis study used class practices to verify the applicability of a web application specially developed for the observation in general elementary school classes of the blooming of cherry blossoms with time-lapse digital images. The learning effe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3008d6199ea4a50a8bdcb20c00f1251
Publikováno v:
Journal of The Japanese Institute of Landscape Architecture. 86:431-436
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of The Japanese Institute of Landscape Architecture. 85:499-504
Publikováno v:
Journal of The Japanese Institute of Landscape Architecture. 85:525-528
Publikováno v:
Urban Science, Vol 3, Iss 3, p 92 (2019)
Records indicate the existence of noted natural places, where several people from various classes used to enjoy the natural environment in a part of present-day city of Seoul during the Korean Dynasties period. This study aimed to clarify the traditi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b28f763c65e450ead64b0704ff4e644
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 9, Iss 3, p 190 (2019)
Ecocentric education programs should include a method for the in-depth understanding of multi-scale ecological time concepts. To accomplish this, the common restriction that ecocentric education should pertain only to realistic nature may have to be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2766ed8b00241cab54f90bc828aed5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.