Zobrazeno 1 - 10
of 170
pro vyhledávání: '"W. Drost"'
Autor:
Grégoire Saboret, Bastiaan J. W. Drost, Carmen Kowarik, Carsten J. Schubert, Martin M. Gossner, Maja Ilić
Publikováno v:
Methods in Ecology and Evolution, Vol 15, Iss 8, Pp 1450-1462 (2024)
Abstract Global change drives multiple facets of biodiversity including interaction diversity, which is fundamental for ecosystem functioning. However, studying trophic interactions is challenging in meta‐ecosystems, that is ecosystems connected by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4763edd2b6d047788f3ba55cef7c590a
Publikováno v:
Journal of Managerial Psychology, 2016, Vol. 31, Issue 2, pp. 434-450.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JMP-03-2014-0092
Publikováno v:
Tracer Hydrology 97
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::08bb96bfd3b08524e835c7a3736ca341
https://doi.org/10.1201/9781003078142-52
https://doi.org/10.1201/9781003078142-52
Autor:
Rosalin W. Drost, Henk Jan van der Woude, Wim E. Terpstra, Nienke Wolterbeek, Hester Zijlstra, Diederik H.R. Kempen, Harry R. Koene, Diyar Delawi
Publikováno v:
The spine journal : official journal of the North American Spine Society. 20(11)
BACKGROUND CONTEXT Vertebral compression fractures (VCFs) are a common complication for patients with multiple myeloma. These fractures are associated with significant morbidity and mortality due to severe back pain, spinal instability, increased ris
Publikováno v:
Journal of Managerial Psychology. 31:434-450
Purpose– The purpose of this paper is to empirically compare managers with employees in other occupations on Big Five and narrow personality traits to identify a distinctive personality profile for managers.Design/methodology/approach– An archiva
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adam W. Drost, Patrick Carmody, John W. Lounsbury, Ji Young Kim, Lucy W. Gibson, Nancy A. Foster
Publikováno v:
Managing Service Quality: An International Journal. 22:517-536
Purpose – The purpose of the present study is to identify key personality traits which distinguish customer service (CS) employees from other occupations and are related to their career satisfaction. As hypothesized, 2,610 CS employees were differe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Resource Development International. 11:351-366
Occupational choice frameworks suggest that personality factors influence person-job fit. This paper focuses on personality factors and career satisfactions of human resources (HR) managers. ‘Big Five’ and narrow personality traits as well as man