Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"W. Chiong"'
Autor:
P.M. Butler, W. Chiong, D.C. Perry, Z.A. Miller, E.D. Gennatas, J.A. Brown, L. Pasquini, A. Karydas, D. Dokuru, G. Coppola, V.E. Sturm, A.L. Boxer, M.L. Gorno-Tempini, H.J. Rosen, J.H. Kramer, B.L. Miller, W.W. Seeley
Publikováno v:
NeuroImage: Clinical, Vol 23, Iss , Pp - (2019)
Objective: We aimed to understand the impact of dopamine receptor D4 (DRD4) polymorphisms on neurodegeneration in patients with dementia. We hypothesized that DRD4 dampened-variants with reduced functional potency would be associated with greater atr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70a3aa4f485040a4861782bf282bb400
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of BIMP-EAGA Regional Development. 5:86-100
Students’ language and communication skills and leadership abilities in today’s times are focused on strengths management. Life Dynamics begins by identifying the individual’s basic orientation to life, or personal style. Based on this foundati
Autor:
Myrna A. Nidea, Ana Belen S. Cuyugan, Jonathan W. Chiong, Edmongino J. Camacho, Eleonora E. Claricia
Publikováno v:
Journal of BIMP-EAGA Regional Development. 5:41-56
True to its mission in community service and in connecting the intellectual and spiritual selves in understanding experiences of service and advocacy in education, the Community Development Office of Jose Rizal University has extended its outreach pr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.