Zobrazeno 1 - 10
of 1 989
pro vyhledávání: '"W.‐C. Li"'
Publikováno v:
Hydrology and Earth System Sciences, Vol 25, Pp 2387-2397 (2021)
This work develops a transfer function to describe the variation in the integrated specific discharge in response to the temporal variation in the rainfall event in the frequency domain. It is assumed that the rainfall–discharge process takes place
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5da8dabac6be46998389a8621872a7ea
Applicability of large-ion lithophile and high field strength element basalt discrimination diagrams
Autor:
X. L. Liu, Q. Zhang, W. C. Li, F. C. Yang, Y. Zhao, Z. Li, S. T. Jiao, J. R. Wang, N. Zhang, S. S. Wang, W. F. Chen, Z. J. Pan, J. Yang, X. L. Du
Publikováno v:
International Journal of Digital Earth, Vol 11, Iss 7, Pp 752-760 (2018)
Basalt discriminant diagrams have been used to identify the tectonic setting of basaltic magmatism since the 1970s and have played an important role in reconstructing paleotectonic environments. However, the significant increase in the availability o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93178d732e8844e8a8f22a64a9283460
Publikováno v:
European Heart Journal: Acute Cardiovascular Care. 12
Funding Acknowledgements Type of funding sources: None. Background Frailty is emerging as an important prognostic indicator for patients undergoing cardiac surgeries or procedures. Purposes We sought to evaluate the prognostic and differential impact
Publikováno v:
Ultrasound in Obstetrics & Gynecology.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.