Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"W Reanmongkol"'
Publikováno v:
Journal of Health Science and Medical Research (JHSMR), Vol 25, Iss 4, Pp 303-313 (2007)
Objective: The study was undertaken to determine if there was any difference in patient response to treatment between patients who had their antihypertensive drug prescription refilled by staff at the primary care unit or following a meeting with a l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d3c53c14d2b429790deaf28bdb766a1
Autor:
W Reanmongkol, S Soorapan, P Wongphuwarak, J Pongwecharak, S Lerkiatbundit, U Chaiyot, U Wititpanyawong
Publikováno v:
Journal of Health Science and Medical Research (JHSMR), Vol 24, Iss 4, Pp 263-273 (2006)
Problem-based learning (PBL) is a student-centered educational method to enhance interactive and integrated learning through small group activities. In the 1994 academic year, the Faculty of Pharmaceutical Sciences, Prince of Songkla University, star
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7dabfce6ebb4c76ac5a9c3ec176d8ae
Publikováno v:
Journal of Health Science and Medical Research (JHSMR), Vol 23, Iss 4, Pp 229-240 (2005)
A descriptive was conducted study to assess non-compliance with drug therapy regimens, adverse drug reactions and drug interactions in patients with cardiovascular diseases, and to determine the prevalence of drug-related admissions and the incidence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65e3a1ae7152434b8f962170f077060e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.