Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Wölfer, R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wölfer, R, Hewstone, M
In general, we agree with almost everything mentioned in the commentary by Cross and Campbell (2017). We feel, however, that their line of argumentation is largely based on a misunderstanding that we will try to clarify in this reply.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::df446931057b28ebc9d3d354435052d1
https://doi.org/10.1177/0956797616687730
https://doi.org/10.1177/0956797616687730
Autor:
Wölfer, R., van Zalk, M.H.W., Schmid, K., Hewstone, M., Leerstoel Branje, Adolescent development: Characteristics and determinants
Publikováno v:
Child Development, 87(5), 1466. Wiley-Blackwell
The combined use of high resolution X-ray computed tomography with digital image correlation allows quantitative observations of the three-dimensional deformations that occur within a material when it is strained. In suitable microstructures, the dis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a0c2d34de8fd1ed04f373c3f6fa719fb
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:a7f24484-5681-4ac6-81ac-445d8b6bb78c
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:a7f24484-5681-4ac6-81ac-445d8b6bb78c
Autor:
Wölfer, R, Scheithauer, H
Bullying is a social phenomenon and although preventive interventions consequently address social mechanisms, evaluations hardly consider the complexity of peer processes. Therefore, the present study analyzes the efficacy of the fairplayer.manual bu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bab8a1bbdb63214c6c8cfbe5b5878fa6
https://doi.org/10.1002/ab.21524
https://doi.org/10.1002/ab.21524
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.