Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"W, Keon"'
Publikováno v:
Annals of Saudi Medicine, Vol 22, Iss-1, Pp 105-7 (2002)
Autor:
John W. Keon
Publikováno v:
Journal of Marketing Research. 20:380-392
A new multidimensional scaling routine is introduced which is particularly appropriate for monitoring and assessing the repositioning impact of a new advertisement campaign on its brand. The advantage of this scaling routine, called TRINODAL, is that
Autor:
John W. Keon
Publikováno v:
Management Science. 26(11):1117-1130
A new stochastic brand choice model, the Bargain Value Model, is introduced. Using consumer panel data, the model predicts an individual household's probability of purchasing various brands as a function of the prevailing price of those brands. Based
Autor:
John W. Keon, Henry Assael
Publikováno v:
Journal of Marketing. 46:114-123
To increase the validity and reliability of survey data, one must minimize total error and its components, sampling and nonsampling error. This article examines and empirically compares the components of total survey error for several research design
Publikováno v:
Canadian journal of surgery. Journal canadien de chirurgie. 23(2)
Autor:
R A, Davies, A, Koshal, V, Walley, B, Runstedler, M, Green, B, Morton, S, Jindal, D, Beanlands, W, Keon
Publikováno v:
Transplantation proceedings. 19(4)
Publikováno v:
Journal of applied physiology. 22(3)
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.