Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Vysotskaya E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lupova, E I, Vysotskaya, E A
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2022, Vol. 996, p1-5, 5p
Autor:
Vinogradov, D V, Vysotskaya, E A
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2022, Vol. 996, p1-5, 5p
Cost Estimation of the Carbon Depositing Function of the Forests of Belarus as an Ecological Capital
Autor:
Vysotskaya, E. G., Ravino, A. V.
The purpose of the work is to economically assess the carbon storage of forest resources of the Republic of Belarus in physical and value terms, to develop measures for the practical use of evaluation results. In the process of performing the work, v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::dbb307b22f92df2fe1f261316c56dad8
https://hdl.handle.net/10995/80097
https://hdl.handle.net/10995/80097
Publikováno v:
Theoretical & Experimental Chemistry. Sep/Oct2003, Vol. 39 Issue 5, p336-340. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 27, Iss 1, Pp 27-36 (2022)
The purpose of our work was to study the factors that determine the effectiveness of model acquisition in solving inquiry-based problems (balance scale problem). An experimental lesson, which we conducted in the 4th grade, revealed the differences in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1e6704147e34d8582b601475b426247
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Психологическая наука и образование, Vol 25, Iss 5, Pp 95-108 (2020)
We construct an introductory Natural Sciences curriculum that meets the demands of the «cultural-historical school». Our main task was to find the conditions that contribute to the formation of model mediation of text understanding within the Natur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84d8d55d345d4e2dbdb66cafb3f98cac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.